loading...
وب سايت رسمي محسن يگانه MOHSEN YEGANEH . Official WebSite
» بــه وب ســــــــــــایـــت محسن يگانه خـــــــــــوش آمــــــدید «


سرخدل بازدید : 213 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

در اين پست اطلاعات كاملي از مهران عباسي در اختيار شما قرار ميگيرد

مهران عباسي يكي از تنظيم كننده هاي آلبوم حباب است كه به تازگي به گروه محسن يگانه اضافه شده است

این مطلب کاملا اختصاصی و جمع آوری شده توسط همین وبسایت میباشد.

( متاسفانه برخی وبسایت ها این مطلب را بدون ذکر منبع منتشر کردند )

 

بيوگرافي:

5 مهر 1363 در تهران متولد شد از سن 6 سالگی علاقه خود را به موسیقی الکترونیک دنبال کرد ، جهت تکمیل دوران راهنمایی به مدرسه خوارزمی تهران نقل مکان کرد و در تهران فعالیت موسیقی خود را آغاز کرد . در سال 83 با آشنایی با کوشان حداد (عضو گروه اشکان و کوشان) گروه نئورین را تاسیس کردند . پس از شرکت در 4 مسابقه بین المللی موسیقی الکترونیک 4 رتبه جهانی (به ترتیب مقام نهنم و چهارم و دوبار مقام اول را از پنج قاره) خوب را کسب کردند

در سال 2010 به طور رسمی عضو تیم نرم افزاری Image Line Audio شد و به طور رسمی عضو طراحان صدا و تنظیم کنندگان اختصاصی کمپانی لغب گرفت . در حال حاظر در پروژه هارمور به عنوان طراح صدا فعالیت کرده است .

اسامی دیگر مهران در زمینه موسیقی بین الملل :

Mehran , Ranyens , Dudaluk , Fede fade fudo,, Ransys , Neorin , Ran & Shan & Rodogun , Arka Noid

سبک :

سبک مهران عباسی با دیگر تنظیم کننده ها متفاوت است او سعی کرده با تلفیق موسیقی هوس و ترنس و الکترونیک حقیقی قالب فارسی را در آن بگنجاند تا اصلیت این سبک از بین نرود غالبا از ملودیها و ریتمهای روز دنیا استفاده کرده که مورد توجه تمامی مخاطبان ایرانی و جهانی قرار گیرد .

آلبوم ها :

در سال 86 مهران عباسی جدا از گروه نئورین فعالیت خود را با ریمیکس آهنگ دوست دارم دوست دارم گروه اشکان کوشان آغاز کرد و پس از ریمیکس سه موزیک این گروه خود را بین تنظیم کننده های ایران نشان داد . در سال 87 با آشنایی با امیر حسین ذلقدری گروه امیر اسید و مهران را پایه گزاری کردند که حاصل این کار یک آلبوم دو نفره به نام “دو تا دیجی از تهران” را میتوان نام برد .

در حال حاضر مهران عباسی آلبوم شخصی خود را جمع آوری میکند

ریمیکس ها : 

مهران عباسی با ریمیکس موزیکهای مورد علاقه اش بین همکاران و موسیقیدانان مشهور است او غالبا موزیک هایی که سبک اصلی خود را تغییر نمیدهد برای ریمیکس انتخاب میکند . از جمله کارهای او میتوان به:


MohsenYeganeh-Sokoot 

Greg Access – Scandelous

Ashkan & Kooshan – Bargard pisham dobare 

Saeed Modares – Donyaye Varoone 

Ehsan Gheybi – Hes Mikonam 

Cameron Kartio – Im Electric

Babak Mafi – Boom Boom 

Roozbeh Nematollahi – Darya 

Ivan & Benyamin – Khianat 

Arash Ardfrooshan – Negaran

Neorin – Bi To Baz

 Omid Olumi – Khiali Nist

مشهورترین آثار : 

Mohesn Yeganeh – Sokoot (یمیکس) 

Roozbeh Nematollahi – Darya(رمیکس)

Saeed Modares – Donyaye Varoone(رمیکس)

Babak Mafi – Boom Boom(رمیکس)

Mehran Abbasi Ft Merjil – Kash Beshe

Amir Ali Zamanian , Mehran Abbasi – Yeki JHast 

Amir Acid & Mehran – Dota Deejay Az Tehran (آلبوم)

 صحبت های محسن یگانه با موسیقی ما در مورد پیوست مهران عباسی به گروه آلبوم حباب 

جدیدا دوستی را به گروهم و آلبومم اضافه کرده‌ام که در نوع خودش، تجربه بی‌نظیری است. او از جنس خودمان است. به اعتقاد من کسی که سختی نکشده باشد از جنس ما نیست. مهران عباسی را به آلبومم اضافه کرده‌ام و این یکی از افتخارات من است که کسی مثل مهران عباسی را در کست خود داشته باشم. این هنرمند با موزیسین‌های بزرگی در دنیا ارتباط دارد.

او حرکتی کرد که من را نابود کرد. من معمولا آدم‌هایی که به سراغم می‌آیند بر عکس اینکه بخواهم کلاس بگذارم، ۱۰ برابر خودم را کوچک می‌کنم و با روی باز می‌روم به استقبالش! مهران دنبال کار من امد و گفت که می‌خواهد یکی از آن‌ها را رمیکس کند و ان قطعه، قطعه «سکوت» بود. برایم جالب بود که او این پیشنهاد را به من داده است. چون من موزیک الکترونیک ایران را دنبال می‌کنم و تاریخچه همه آن‌ها را می‌دانم. مثلا می‌دانم مهران عباسی و کوشان حداد از کی و چه زمانی کار خود را شروع کرده‌اند. من مریض این موسیقی بودم. اما این توی کار‌هایم دخیل نشد و هنوز هم ارکستر زهی برای اجرا‌هایم می‌چینم. برای تنظیم قطعه «سکوت» آن را به مهران سپردم و وقتی دیدم که مهران خودش به دفترم آمد و کار را برایم آورد تا گوش کنم، احساس کردم که فردی بی‌ریا و خاکی است و همین برایم با ارزش و قابل احترام بود. وقتی که فهمیدم چقدر تجربه و سواد دارد و تئوری می‌داند و علم موسیقایی دارد، کاملا برایم قابل احترام شد. جالب اینجاست که دیدم با نرم افزاری که من کار می‌کنم او هم کار می‌کند. اما من خیلی از او عقب مانده‌ام. چون من این کار را خیلی تجربی شروع کرده بودم وطی این همه سال فقط شاید یک دو جلسه‌ای و یک شش جلسه‌ای کلاس گیتار رفته باشم. خیلی دوست داشتم حرفه‌ای و اصولی یاد بگیرم که مهران این امکان را برایم فراهم کرد و در حال حاضر استادانه به من یاد می‌دهد

با حضور مهران عباسي اتفاقات جديدي در آلبومتان خواهد افتاد؟

از دو بعد اتفاقات عجیب می‌افتد و قرار است کارهای عجیب و غریبی باشد که آن هم باز از دو بعد است. یک بعدش این است که این آلبوم، آلبومی است که به بازار می‌آید و منفجر می‌شود، که در واقع یک بمب صوتی منفجر می‌شود و در عین حال سومین آلبوم موفق من شود و حرفی که ۴ سال پیش زدم را عملی کنم.

چند عکس از مهران عباسی: 



....................................................................................................................

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
همه چيز درباره ي محسن يگانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    YEKTA-MUSIC
    http://dl15.tehranmusic182.com/t/Sal90/Esfand/03/MusicHa.gif

    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 3,001
  • بازدید کلی : 66,682
  • کدهای اختصاصی