loading...
وب سايت رسمي محسن يگانه MOHSEN YEGANEH . Official WebSite
» بــه وب ســــــــــــایـــت محسن يگانه خـــــــــــوش آمــــــدید «


سرخدل بازدید : 2501 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

http://mohsenyeganeh.ir/wp-content/uploads/Sarnevesht-download-music.jpg

دانلود آهنگ خاطره انگیز ” سرنوشت ”

دانلود کلیپ هیشکی نمیتونه بفهمه دانلود کلیپ های کنسرت محسن یگانه دانلود کلیپ اسکله دانلود فول کنسرت محسن یگانه دانلود آهنگ های کنسرت محسن یگانه

 

 

متن آهنگ:

خنجر برام بیارین من از تبار دردم
عمریه بی طلوعم مثل غروبی سردم
آیینه داره غربت با آدما غریبه
حوای چشمای من در حسرت یه سیب ِ
تاریکه سرنوشتم فانوس من شکسته
عمریه بغضی سنگین راه گلومو بسته
از شب به شب رسیدم، از کوچه ها به بن بست
آی آدمای سرخوش
جایی برای من هست ،جایی برای من هست؟؟!

شبگرد قصه ی عشق تنها و بی پناهم
اشکم رو گونه هامو من سردیه یه آهم

خنجر برام بیارین من از تبار دردم
عمریه بی طلوعم مثل غروبی سردم
آیینه داره غربت با آادما غریبه
حوای چشمای من در حسرت یه سیب ِ

تاریکه سرنوشتم فانوس من شکسته
عمریه بغضی سنگیین راه گلومو بسته
از شب به شب رسیدم، از کوچه ها به بن بست
آی آدمای سرخوش

جایی برای من هست ،جایی برای من هست؟؟
از شب به شب رسیدم از کوچه ها به بن بست
آی آدمای سرخوش جایی بری من هست؟؟



....................................................................................................................

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
همه چيز درباره ي محسن يگانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    YEKTA-MUSIC
    http://dl15.tehranmusic182.com/t/Sal90/Esfand/03/MusicHa.gif

    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 2,993
  • بازدید کلی : 66,674
  • کدهای اختصاصی